10 Mayıs 2010 Pazartesi

Blackberry Alırken Dikkat Edilmesi Gereken Bir Konu

Blackberry aldım mail kuramıyorum,meğer Bis denen bir şey gerekliymiş.Bu bilgi neden aldığım satış elemanı tarafından söylenmedi anlamıyorum

Muhtemelen satan kişi telefondan alacağı primi kaçırmamak için bu özelliği söyleyip de müşteriyi kaçırmak istememiş.
İşverenin satmazsan prim alamazsın sıkıştırmaları, işçinin satamazsam prim alamam/fırça yerim bunalımları yüzünden olan her zaman müşteriye olmuştur.
Bu Türkiye'ye has olan bir durum değil ama ülkemizde daha belirgin yaşanıyor.
Bu cihazı anlatıp müşteriyi heveslendirmek yerine eksik bilgi verilmesi ya da yalan söylenmesi daha kolay bir yol olarak seçiliyor.
Ancak ertesi gün gelecek biri için böyle yapmaya değer mi?
Elbette değil ancak; bu seferde ben satışımı yaptım gerisini karışmam düşüncesi hakim oluyor.

Aslında,
İyi bir satışçı hiç bir zaman yalan söylemez.Kurduğu cümlelerle, mimiklerle, vücut diliyle müşterinin o anki ruh halini kapıp ona göre konuşur.
Her satışçı için geçerli olan bu kurallar hele cihaz satışı yapan kişiler için mükemmel sonuçlar ortaya çıkartıyor.
Dilimiz de zaten bu işi yapmaya çok elverişliyken neden kısa süreli hesaplar yapılır?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder